O2 Factoring

  • Business
  • Drone
  • Social Campagne

Ondernemers horen vaak: ‘tijd is geld’. Bij O2 factoring kijken ze daar heel anders tegenaan en samen met Scheepens draaiden ze deze uitspraak juist om. Met de opvallende campagneboodschap ‘geld is tijd’ moedigen we ondernemers aan om vaker stil te staan en te beseffen waar het echt om draait: tijd. Tijd is namelijk niet terug te draaien, maar je kunt het wel bewust gebruiken voor de dingen die écht belangrijk zijn. Denk aan tijd voor jezelf, familie, vrienden, of de maatschappij.

Samenwerken

Dit project was weer een goed voorbeeld van effectieve samenwerking, met Scheepens (creatie) én The Post Office (fotografie) gingen we aan de slag om het concept tot beeld om te toveren.

Neem contact op
Wij staan altijd klaar om je te helpen. Stel hier je vraag, hoe klein, groot, concreet, of supervaag dan ook, en wij denken graag met je mee over de beste (video)oplossing.
Jules Bremmers
Eigenaar
T 06 2478 6068
E info@studio-tegenlicht.nl

    Als Scheepens werken we vaak en intensief samen met Studio-Tegenlicht.

    Alt-Willem Spenkelink – Partner @ Scheepens